Feber??

Hej
Idag var det skola,Blä.
Men vi hade sovmorgon vilket var ett +.
Efter skolan har jag barat gjort läxor och tagit det lungt.
Nu tjatar mamma på mig att jag borde gå och lägga mig eftersom hon tycker att jag inte ser nå frisk ut, huhä.
Men men jag kommer nog att uppdatera om jag är sjuk då, inte kul men thats life.
Jag tror ändå att jag ska se på tv, om hon inte dampar ur eller nått, nej jag skämtar självklart aldrig att jag skulle mena något sånt.
Men nu när jag är sjuk så kommer jag heller inte kunna träna, huhu vad tråkigt jag som äntligen trodde att jag skulle få lite bättre kondis och så blir man ju sjuk.
Hej då, nu ids jag inte skriva mer ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0