Disco

hej
Nu är jag hos Marielle.
Vi har precis ätit hemma hos henne, det var jätte äcklig lunch på skolan.
 BLÄ!
Ikväll ska vi på disco, det kommer att bli grymmt kul.
Discot är från 20.00-01.00, vi stannar tills det slutar :)
Vi ska fixa oss hos mig, jag vet inte säkert vad jag ska ha på mig men typ brottarlinne och tajts(STAVNING??) som alla andra :P

På söndag har vi basketmatcher i Luleå , grymmt kul :)
Matcherna är mot Gladan, Höken blå & gul :)
Första matcherna för i höst :)

Nu ska jag gå och vara social med Marielle :)
kram <3

Kommentarer
Postat av: therese

FRÅGESTUND PÅ GÅNG!

fråga vad du vill, jag svarar på ALLT!

www.thereselindgren.blogg.se

2009-10-08 @ 18:20:54
URL: http://thereselindgren.blogg.se/
Postat av: sofia

Hejsan! Förra gången jag smsa med dej fick jag slut pengar så det var därför jag inte svara.

Svar: Haha, gjorde du? :) Fast hon såg ju faktiskt ut som en kille i sexors.

Kommer du ihåg den där bästiskvällen vi hade, då vi såg high school musical 2? Kul vi hade... :)



Kramar!

2009-10-24 @ 19:43:17
URL: http://sofianilson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0