Dålig bloggning, jag vet .

Hej
Idag var det då skola igen, usch jag gillar verkligen inte det .
Men..men dagen började bra eftersom vi fick veta att vi skulle få sluta tidigare än det var tänkt.
Idag skulle vi få sluta klockan tio i fyra men det blev typ tre, vilket var ett stort +.
Vi hade klassfoto idag också, vi skulle först ha tuperat hår en sen blev det ändrat till hippiband(stavning?!), men sen ville ingen ha det så det blev ett normalt kort(boring).
Sen hade vi lunch och sen rullade dagen på.
Efter skolan åkte jag in till stan med mamma vi gick på åhlens, de hade 30procent rabbat på allting för att de ska slå igen.
Jag köpte nytt hårspray,hårskum, annsiktsmask, nagellack och en babyliss icurl( den gör både lockar och den plattar ) ;), som tur betalade mamma allting hehe ;), det kostade innan rabatten 1013 snacka tur man har.

Imorgon har vi sovmorgon, vi börjar klockan kvart över nio ;), väldigt bra, och på onsdag börjar vi klockan två ute på phb då ska vi bada, ;)
Skolan är inte så jobbig iallafall, hehe skoja den kan ha sina stunder.......morr.
Men..men nu ska jag fixa lite grejs och ta bort sminket sen vet jag inte.
Puss och god natt ♥

Jag och Marielle hade lite kul, men jag sminkar mig inte så där annars hehe ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0