17 Again

hej
Nu sitter jag i Marielles säng med datorn i famnen.
Emma och hon håller på att bädda, bäde jag och emma ska sova här och det är ju mycket roligare.
Vi har laddat med godis och läsk så vi är redo, vi ska se några filmer, 17 again och män som hatar kvinnor .
Jag har dock inte bloggat så mycket i veckan men jag hade ingen lust, sen har jag inte läst så mycket bloggar heller så därför är min statistik bara sk*t, men till veckan ska jag nog skärpa mig med bloggandet och uppdatera lite mera, men vi har ju skola också som man inte får glömma så vi får ju se.

Ikväll träffade vi Linn ( ♥), vi pratade ganska länge men det var kul att bträffa henne igen.
Men nu ska vi nog se filmerna för de har bäddat klart.
puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0